همه چیز درباره سریال رخنه + بازیگران و خلاصه داستان جشن روز دختر در «باغ شادونه» دانلود آهنگ و ترانه با موضوع باران + متن «میشل یو» در «بلید رانر ۲۰۴۹» شباهت عجیب رضا عطاران با صدام حسین + عکس داستان «باستان» | کتاب‌فروشی قدیمی و تأثیرگذار شهر، امسال صدساله می‌شود انتشار ۲ کتاب آموزشی جدید در حوزه موسیقی ایرانی همه فن حریف | نگاهی به مهم‌ترین نقش‌آفرینی‌های رضا عطاران به مناسبت سالروز تولدش + تصاویر حافظ افسانه‌های خراسانی | درباره حمیدرضا خزاعی به مناسبت نخستین سال روز درگذشتش صفحه نخست روزنامه‌های کشور - پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ برنامه‌های تلویزیون در «دهه کرامت» + زمان پخش ماجرای اعتصاب کارکنان در جشنواره کن ۲۰۲۴  فیلم‌های سینمایی تلویزیون در سومین هفته اردیبهشت (۲۰ و ۲۱ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳) + زمان پخش ویژه برنامه‌های رادیو در جشن میلاد حضرت‌معصومه (س) + زمان پخش «سپند امیرسلیمانی» ازدواج کرد + عکس جزئیات جدید از بازداشت متهم پرونده زهره فکور صبور در قهوه‌خانه فرد متهم به قتل «زهره فکور صبور» بازداشت شد وزیر ارشاد: سال گذشته ۱۲۰هزار مجوز کتاب صادر شد
سرخط خبرها

«حیثیت» سازنده سریال سقوط در شبکه نمایش خانگی

  • کد خبر: ۱۶۹۵۲۱
  • ۲۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۹
«حیثیت» سازنده سریال سقوط در شبکه نمایش خانگی
مینی سریال «حیثیت» پس از سقوط، دومین ساخته سجاد پهلوان‌زاده، به زودی در شبکه خانگی عرضه می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز؛ دومین سریال سجاد پهلوان‌زاده به زودی در شبکه نمایش خانگی منتشر خواهد شد.

این مجموعه هم همچون سریال اول پهلوان‌زاده یک مینی‌سریال است و تعداد قسمت‌های آن کمتر از ده قسمت در نظر گرفته شده است. پیش‌بینی زمان پخش این سریال هم تابستان ۱۴۰۲ است.

سقوط یک تجربه متفاوت برای پهلوان‌زاده بود که روایتی از داعش و حضور این گروه تروریستی در منطقه مطرح کرد.

بعد از استقبال مخاطبان از سریال سقوط این بار با یک اثر اجتماعی متفاوت از این کارگردان مواجه می‌شویم. فضای این مینی‌سریال هیچ ربطی به سریال سقوط ندارد. «حیثیت» را محمدرضا منصوری تهیه کرده و بازیگران نام‌آشنای زیادی در آن حضور دارند، اما مهدی حسینی‌نیا با حضوری متفاوت، نقش اول این سریال را بازی می‌کند.

در این سریال محمدحسین مهدویان نیز به عنوان طراح پروژه و مشاور کارگردان در کنار تیم تولید حضور دارد. سریال حیثیت مراحل پایانی فیلمبرداری خود را طی می‌کند.

منبع: ایرنا

 


بیشتر بخوانید:

مهران مدیری با «پدر گواردیولا» به خانه‌ها می‌آید

درباره «پیکولو»، سریال ویژه کودکان که قرار است هم‌زمان با تعطیلی مدارس پخش شود | ماجرای یک جزیره جادویی

زمان توزیع سریال سروش صحت در شبکه نمایش خانگی مشخص شد | علی مصفا در «مگه تموم عمر چند‌تا بهاره؟» + زمان پخش


 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->